neděle 28. září 2014

Sing that song

Čaute,

nedávno proběhly Dny Marianne, a já mám na sobě hned čtyři úlovky. Silonky, košili, kabelku a boty. Pro mě to bylo první velké nakupování ve slevách, vždycky jsem slevy nesnášela. Všude je bordel, oblečení ošahaný 100x víc a hlavně na mě nikdy nic nezbylo. Tentokrát jsme se s mamkou vypravily už dopoledne v pátek a v obchodech bylo vše, co jsem si představovala. 10 hodin nákupů nám ale nebylo dost, a tak jsme se vypravily ještě v neděli odpoledne do Ústí. Nechtěly jsem kupovat zbytečnosti, takže jsme si napsaly seznam, co nutně potřebujeme a po tom jsme šly. Já jsem koukala hlavně po kozačkách, které už několik sezón postrádám a po halenkách.




Shirt: Mohito | Leather Jacket: Zara | Skirt: H&M | Tights: Calzedonia | Shoes: H&M | Bag: ALDO | Earrings: Fossil | Bracelet: Pandora

V každé tašce jsou max. dvě věci, největší nákup stejně proběhl v Nike :D.



Žádné komentáře:

Okomentovat