sobota 12. října 2013

Módní hit tohoto roku = OMBRE

Čaukys ! Nějak jsem projížděla internet a našla jsem jednu pro né-každého super věc, jak dodat svým vlasům zesvětlené konečky jako od sluníčka. Poslední dobou jsem OMBRE viděla na holkách od nás z města a zaujalo mě to. Vím, říkáte, že to má skoro každý, ale né každý to má udělané stejnoměrně a hezky. Viděla jsem spíše holky "s odrostama " ale i krásné postupné zesvětlení. Pak jsem našla v drogériích od Lorealu wild ombre a proto, že mám tmavě hnědou musela jsem šáhnout po N°1 viz.foto.

Docela jsem se toho bála, ale výsledek mě nepřekvapil, protože mi to opravdu málo chytlo. Nedalo se nic dělat a hned za týden jsem šla ke kadeřnici na zesvětlení a takhle to bylo dvakrát, protože moje hnědé vlasy se prostě držely a nechtěly být světlé.Nakonec mi to kadeřnice zesvětlala méně než to je na obrázku, ale mě to nestačilo, takže jsem si koupila zase od Lorealu wild ombre, ale tentokrát N°2 pro světlejší hnědé až tmavé blond. viz.foto

Nechala jsem působit asi jen 20 min. a moje vlasy konečně dostaly očekávanou změnu. Jsem s nimi spokojená a doporučuji hlavně barvu N°2 ! :-) Na to, že mé vlasy dostávaly zabrat, tak je nemám zničené a to je hlavní plus ! Blbá kvalita fotky, ale jde to vidět (instagram) :D


Žádné komentáře:

Okomentovat