sobota 12. října 2013

Designblok '13

Samedi, Prague, amie, Designblok '13, sushi, Zara, Mango.

Dneska jsme se s kamarádkou Lurčou vydaly do Prahy navštívit Designblok '13. Nejvíc nás nadchla expozice na Kafkově náměstí a hned po tom, expozice Obětiště s Karol Mrózkovou a dokonalou Biker Jacket. Výstaviště na nákladovým nádraží nás moc nezaujalo.

Na oběd jsme zašly do Kobe Sushi. Já jsem si dala Sake a Lurča si dala HotSpice Tuna. Poprvé jsem ochutnala Wasabi, a na to, jak jsem čekala, že to bude pálit, to moc nepálilo. Nejlepší byl předkrm, který absolutně nedokáži identifikovat, ale vím, že tam byla nějaká Japonská majolka!

Po obědě jsme prošly Mango a Zaru, ale nikde nic neměli. Lurča si koupila kalhoty a já taky, a to jsme toho měly vybráno asi tak bambilión věcí. Celý den se v podstatě podařil, bylo to super. Víc takových dní, prosím! 
Pro mě druhá nejlepší expozice

Must have fotka s Lurčou

Dokonalost v nedokonalosti

Neprůhledné brýle - expozice reklamka

Pro mě nejlepší ze všech

Nejlepší předkrm - stěhuju se do Japonska

Sake

Appláci na Sámsung komerční expozici

Řinda ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat